Fotografering!

Japp på lördag blire att fota lite igen.
Jag och Emma ska till Stefan (fotografen) och ta lite bilder till min design uppgift... dvs att fota ett smycke.
Sen ska jag nog ta med min studentklänning och studentmössa och ta lite fina bilder :D
blir kul att se hur det blir..

Imorse ringde Melissa som har hand om Stena Line kryssningarna till Tyskland och sa att jag fick följa med ändå.
Va inte meningen att jag skulle få vara med eftersom det va fullt men Beckis orkade inte följa så jag fick ta hennes plats. Fan va häftigt att få jobba på värsta kryssningsbåten! Det trodde jag aldrig jag skulle få var med om hihi!
Nästa helg åker vi. Från den 18-20 april! Då blire att handla med massa alkohol oxå hehe!
Bra att ha till studenten och till min fest som jag håller på att planera just nu. ;-)
Mer om det får ni inte veta haha!

 En liten smygtitt på min studentklänning ;-)


XoXo

Karolina - taggad för fotografering

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback