Halllooo alla därute!

Jag har shoppat lite under förra veckan och lite i denna veckan men tyvärr så har jag inte hunnit lagt upp bilder på det än.. Jag lovar det kommer lite senare idag kanske ? ;-)
Hehe! Nu sitter jag iaf och äter frukost. Skönt med lite sovmorgon idag med, det behövde jag.
För övrigt så ska jag ha salong idag. Blää! vill inte ha det mera nu.. har totalt tröttnat. Det är säkert kul när man inte blir tvingad till att göra det men..
Annars mår jag ganska bra. Oj! va rädd jag blev haha! Mormor ringde precis och sa att hon skulle hjälpa till att klacka om alla mina skor hihi! Måste ju klacka om studentskor, balskor och ett par som har till vardags/fest, de andra skorna får vänta hehe!
Klackarna som sitter på skon när man köper dom är livsfarliga! Bara plast rakt i genom, man halkar och slår ihjäl sig på dom.

Jaja nu måste jag äta klart min frulle och bege mig mot skolan.


XoXo

Karolina - nyvaken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback