Jaha..

Jaha då blev fotograferingen inställd tyvärr. Fotografen hade fått svinkoppor, som är väldigt smittsamt.
Klart man inte vill blir smittad, jag har själv haft det en gång och det var förjävligt.
Men hoppas jag kan boka in en nya tid innan min uppgift/bild till skolan ska vara inlämnad.

Så denna dagen blev ganska oplanerad nu. Ingen aning om vad jag ska hitta på istället...
Eller jag kanske ska sa och städa lite, rensa garderoben oxå kanske, lyssna klart på svenska nationella häftet och göra klart lite annat.. Det verkar ju inte bli så bra väder iaf nu så.

I övrigt mår jag bra, lite nyvaken förstås ;-) men annars bra.
Längtar till nästa helg då det blir att jobba på Stena Line kryssningen till Tyskland. Shoppa, Shoppa, Shoppa oxå ;-)

Vill bara passa på att säga att jag älskar eleven.se! Finns ingen bättre sida med sminkprodukter, kroppsvård och massa mer. Så fort jag får pengar ska jag beställa massa härliga produkter!

Nä nu ska jag äta lite frukost och få någonting gjort.

XoXo

Karolina - föväntansfull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback