Kielresan!

Nu är jag hemma från tysklands kryssen.
Fredagen börjar med religionsprov på morgonen för att sedan glida runt i solen och vänta på att Melissa skulle komma till skolan och hämta oss och massagebänkarna.
I bilen på väg dit snackar vi och lär känna Melissa lite smått. Trevlig tjej det där :D
Vi har asmycket grejer att ta med ombord och kämpar oss upp till terminalen där vi går ombord före alla andra.
Väl inne på båten får vi träffa alla andra tjejer som ska ha behandlingar, allt från hårstyling till nageldekoration till fotvård. Massor av roliga saker hade dom.
Sen drar vi till våra hytter för att byta kläder och göra oss i ordning för jobbet.
Vi jobbar i 3 timmar och får sedan stressa lite med att byta om och skynda upp till buffén. Vilket var gratis för oss ;-)
Hehe! Äter och dricker och går sedan ner till våra hytter och chillar lite. Glider runt på båten lite och dansar senare på natten. Jag och Sandra (som delade hytt) somna runt 3 nån gång.

Lördagmorgon vaknar jag kl 8.00 av att Sandra dansar runt i hytten med alarmsignalen Evey little thing av Carlene Carter. Haha! Trött men det va kul att se henne schejka lite.
Mot frukosten! Haha! Alla va ganska slitna och klämde i sig massa go frukost.
Eftersom alla pensionärer stod och trängde sig kl 9.00 framför utgången till tyskland så tog vi det lite lugnt och klev av vid 9.30.
På vägen av berättar Melissa om en skoaffär som har sjuk mycket och billiga skor så alla skrek att vi ville dit.
Jag fick mig ett par skor, Sandra ett par, Eve 3 par Haha!
Efter ca 4 timmar i Kiel så är vi trötta och vill tillbaka till båten för att vila lite och göra oss i ordning inför jobbet.
Vi börjar kl 15.00 och håller på till 19.00, lite skönare att sluta tidigare så man kan dra och handla lite grejer i taxfreen.
Jag och Sandra drar sedan till hytten och knäpper en kall innan vi ska mot buffén.
Den dagen var alla j*vligt övertrötta och skratta åt nästan precis allt! Haha!
Jag hämtade lite ost och kex till efterrätt och hittade även några melonbitar som Sandra va snabb att ta av mig.
Hon tog en tugga och grina väldigt illa och det såg ut som hon skulle spy.

Sandra - Fy fan va äcklig den va!!
Karolina - Ja, jag hitta den på ett fat med någon räkgrejs.
Sandra - Fan det smakar typ rostad analklåda!!
Karolina kopplar inte på några sekunder.
Sandra dricker sitt vin som hon blandat med sprite och Karolina säger:
- Vänta, vänta! Vad sa du?
Sandra tittar frågande på mig och jag ser sen hur hon fattar och ler lite med munnen full av dricka.
Sandra börjar asgarva och slänger för båda händerna för munnen och alkoholen sprutar åt ALLA håll!
Jag kan lätta säga att jag har aldrig garva så mycket som denna helgen.
Tror inte dom andra gjort det heller. Skratten hördes långa vägar, tårarna sprutade och sminket rann.

Måste bara passa på att berätta en till rolig grej.
Sandra sitter och berättar om att hon hade ätit en hawaii pizza och senare samma kväll blivit kalasfull och spytt och när hon hosta upp det sista så kom det ut en liten ananas bit så.
Melissa - Spydde du upp en HEL ananas?
Haha! Det va nog det blondaste jag har hört i hela mitt liv haha!
Ofta man sväljer en HEL ananas och sedan spyr upp den hel igen. Haha!
Inget illa menat mot Melissa, jag tyckte det va skit kul!
Jag kan själv säga något sånt men den tog fan priset ;-)

Jaja kvällen fortsatte med att vi chillade på rummet och sen dra upp till nattklubben och schejka lite.
Riktigt kul har jag haft på denna resa.
Oförglömligt!

Idag Måndag har jag varit i skolan och skrivit ut en utav mina design uppgifter.
Sedan hade vi lite hudvård och fick lära oss vaxa armhåla och bikini linjer.
Sedan plockar Annica (våran lärare) fram öronhåltagninsgrejer och säger att vi ska lära oss ta hål i öron.
Alla skrek att de ville ta hål i öronen utom lilla jag.
Man är ju lite feg för sånt där haha!
Men efter många om och men satte jag mig i stolen och bestämde mig för att jag skulle ha ett hål högst upp i öronvingen typ.
Så nu har jag skiiiit ont i örat och så fort jag kommer åt det så svär jag haha!
Men som sagt vill man vara fin så får man lida pin.


image72
Hittade en rolig skylt där som jag va tvungen att posa i.
image74
Sötnosarna!
image75
Evelina, Melissa och Jag.
image76
Hela gänget. Fr. V. Melissa, Jag, Tess, Anna och Evelina. Sandra tar kortet.
image77
Mina fynd i Kiel och på båten.

Carlsberg flak
Gott & Blandat
Lion Pop Chock
Bacardi Breezer 6pack med tillhörande kylväska och flasköppnare
Passoá
Liten Absintflaska
Catwalk skor (240kr)


Tack till Melissa, Sandra, Evelina, Anna och Tess för en underbar helg!

Nu ska jag nog ta och lägga mig i sängen och läsa mina tidningar.

XoXo
Karolina - tackar för en skitkul helg ;-)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Heej Gumms!
Åhh va roligt du verkar ha haft, verkligen en underbar resa :)
Jo min helg har varuit bra, har jobbat och festat :)
Puss

2008-04-22 @ 14:42:38
URL: http://superlsurp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback