Shopping!

Äntligen har jag tagit lite kort på mina köp.. Även vissa grejer jag köpte för lite länge sen.
Jag har köpt tre linnen, underklädes set, leopard leggins, brun bikini, ballerina skor och rosa pumps.
Den sista klänningen är köpt från Bling och jag har tänkt att ha den på studentkvällen på nattklubben Respekt, där våran studentfest hålls. Kanske med ett svart smycke och mina svarta lack pumps...?

image52

   

Långa linnen (Gina Tricot)
Sommar tunika (H&M)
Bh & Trosa (H&M)
Brun bikini (H&M)
Leopard leggins (City Gross)
Ballerina skor (Din Sko)
Rosa Pumps (Love Label, Halens)
Festklänning (Bling)



Åh! Vad jag älskar shopping... Det får alltid mig att må bra, eller vad säger ni?

XoXo

Karolina - shopaholic ;-) hihi!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Heeej =)
Nej jag gjorde inte det, förlåt!
Visste att det var någonting jag hade glömt.
Hur är det med dig tjejen?
Saknar dig!!
PussPuss

2008-04-09 @ 00:20:36
URL: http://superslurp.blogg.se
Postat av: Mamma

Ja du det där med att shoppa har ju alltid varit en bra medecin. :) Det får en att känna sig glad, skulle man känna sig nere så blir man genast på bättre humör om man får shoppa lite.He He Puss Puss på dig min underbara dotter.

2008-04-09 @ 13:24:25
Postat av: Julia

GUUD VA SNYGGA GREJER BABY!!!!!!!!!! ska vi ta en sväng om eller ;)

2008-04-11 @ 19:12:46
URL: http://www.butterflyjulia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback