Tyskland here we come!

Japp! Imorgon bär det av mot Tyskland!
Det ska bli så kul! Vi kliver på båten vid 15.00 och lägger ut ca 18.00.
Sen är vi i Tyskland kl 10.00 och åker därifrån ca 15.00.
Söndagen kommer vi in mellan 9.00-10.00.
Fast morgonen börjar med ett religions prov.. suck!
Hoppas bara att det går bra på provet för jag kan verkligen inte koncentrera mig på att plugga längre.
Har lixsom tappat suget för allt som har med plugg att göra.
Jaja! Det är ju snart slut på allt det så det är väl bara att kämpa på sista tiden.
Vi får se när jag är i Tyskland om jag klarar av det här med mobilblogga, tänkte göra ett försök, men vi får se om det går haha!
Hoppas på att det blir kul på båten och inte för mycket gung. Man blir ju så sjösjuk då ju ;-)
Såå skönt att allting är gratis. Gratis hytt, gratis frukost och buffé..
Gratis är gott ;-)

Jaja! Nu ska jag nana lite så jag orkar med morgon dagen.

Vill bara säga till mina underbara Markus att jag saknar dig som en tok!
Jag är så glad att du finns i mitt liv och att du står ut med det långa avståndet!
Jag älskar dig Markus!

XoXo
Karolina - hoppas på en kul helg och känner hur hjärtat slår hårt för min älskling <3

Kommentarer
Postat av: Sofie

Heej tjejen!
Kul i Tyskland?
Puss

2008-04-21 @ 03:28:03
URL: http://superslurp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback