Veckans köp!

Ja nu har hon varit ute och handlat igen ;-) haha!
Idag har jag varit i skolan på naturkunskapen och sedan varit på stan och hämta ut ett par jeans jag lagt undan igår. Såå jävla snygga på! Lite sommar jeans känns det som :-)

Jag åkte hem och lagade lite wok och ris.. mmm.. :D
Försökte även plugga på vårat Småföretagande prov som vi har imorgon. Men det är inget av det där som fastnar.
I övrigt brukar jag knappt behöva plugga till ett prov men detta är helt hopplöst. Allting känns så dimmigt, fattar nada.
Så jag kände att jag va tvungen att gå på en liten minipromenad för att få lite motivering att plugga igen.
Jag läste i genom häftet en gång till. Kom ihåg lite av vad vi pratat på lektionerna men det känns ändå som att det är bara lite som fastnar i huvudet.
Jaja jag får väl göra provet och se hur det går sen.

image78

Lite klickbara bilder

   

Löshår 500kr inkl. 8 clips (Safari Hair)
Vit topp 99kr (Rut m.fl.)
Svart bh 149kr (H&M)
Svart väska med silverdetaljer 199kr (Rut m.fl.)
Vit stickad kofta 79kr (Gina Tricot)
Slitna jeans 398kr (H&M)
Svart/vit blommig klänning 199kr (Gina Tricot)
5 halsband i olika färger 10kr/st (H&M rea)

Skönt med lite nya kläder. De känns lite somriga oxå :-)

Just ja i helgen ska vi fota eftersom det inte blev av förra gången. Pga fotografen va sjuk.
Så denna gång kanske det kommer upp lite bilder. weiii!
Snart kommer jag och hälsar på i Falun igen oxå.. Från tisdag till söndag blir jag hemma.
Har lite att göra hemma oxå. Lite planering angående vad som händer när jag flyttar hem och sånt. Plus deklarationen som måste fixas, suck! haha! hoppas mest på att jag får lite pengar tillbaka på skatten.
Eftersom man inte har någor jobb än. Är det någon som vill anställa en trevlig, social, driftig och söt tjej så hör av er ;-)


Jaja nu måste jag nog duscha lite. Ví hörs mer sen

XoXo
Karolina - duschar..


Kommentarer
Postat av: Sofie

Wie va kul att du kommer hem :)
Hoppas vi hinner ses då babe.
Pusss

2008-04-25 @ 10:53:17
URL: http://superlsurp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback