Disturbia

Idag har jag jobbat hela dagen och inte haft så mycket tid för annat.
Mer än att jag köpt två par skor på DNA (mitt jobb för de som inte vet).
Ett par vardagspumps och ett par gladiatiorsandaler, ja jag vet att det är lite sent för det men för 119kr så gör det inget, ;-)
Blev upphämtad efter jobbet av Markus och hans familj. Skönt att slippa bussen ibland.
Har sedan bara ätit och varit och hälsa på Lina på hennes jobb.
Vi och våran Disney humor säger jag bara ;-) haha!

Måste bara säga att jag tycker Rihannas låt Disturbia är grym.
Hela videon är så klockren. Skulle vara kul att göra en fotosession liknande den.



Se och lyssna! Love it!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åhh va skoj med Disney!! i love it! När ska vi ses igen då? Puss

2008-08-10 @ 22:49:30
URL: http://superslurp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback