Hela sessionen med Ryan

Japp jag passar på och bjuder på hela sessionen med Ryan och Geraldine här i bloggen oxå.









Jag är då i alla fall riktigt nöjd med bilderna.
Enjoy!

Senare idag ska jag ner på stan med Lina och ha en shopping dag. Hon ville ha lite stylist råd av mig och det tackar jag ju aldrig nej till. Jag vet själv när man står där i provhytten och är osäker på ett plagg och vill ha en andra åsikt om plagget. Hehe! Så jag ska vara hennes Personal Shopper idag ;-)

Nu ska jag äta lite frukost och göra mig i ordning.

Kommentarer
Postat av: MariaG.

haaaa..ser i alla fall ett par djärvt snygga naglar... måste säga att love the hair och klädoutfiten...

2008-08-11 @ 13:00:49
URL: http://muym.blogg.se/
Postat av: Lina

Du är fashion gumman :) fina bilder! men personligen gillade jag inte riktigt att du har munnen öppen :/ annars var dom grymma! tack för shoppingturen! är Grymt nöjd med kläderna! puss

2008-08-12 @ 13:35:53
Postat av: Mamsen

Fan vilka coola bilder.. ser ju nästan ut som någon annan.. men dom är jåtte fräcka.. puss på dig gumman.

2008-08-12 @ 21:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback