Natti!

Kom hem vid 22.15 ungefär och har nu sminkat av mig och ska ta en nattmacka innan jag beger mig mot sängen.
Sminkningen och plåtninger gick skit bra även fast jag va ganska nervös innan.
Ryan är en jätteduktig fotograf och så ska lilla jag stå där och posa *nervkittlande*
Han va i alla fall snäll och bet mig inget haha! och jag fick visa vad jag gick för även för Geraldine (MuAn) och Maria G som va kvar och tittade lite. Maria vet ju vad jag går för så haha! Tack Maria för lackningen idag ;-)
Tack Geraldin för sminket och håret. Jag heldiggade det ! :-)
Tack Ryan för att du är sån duktig fotograf och stylist ;-) och även för att du vet precis vad du vill ha.

Nu orkar jag inte skriva så mycket mer.
Känner hur ögonen rullar i huvudet.

Natti Natti! *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback