Bärhjälp!

Jepp har jobbat idag som sagt och ska nu åka iväg till mamma och hjälpa henne bära ner grejer i förrådet.
När jag kommer hem tror jag att jag ska styla om några skor jag har hemma.
Det kanske kommer upp en ny auktion om jag orkar och hinner oxå.
Känns som tiden bara flyger iväg.
Jag har varit på föreläsning och träff om ett jobb i veckan, grejen är att det är lite som egen företagare.
Ska berätta lite om mina ideer sen som jag tänkt göra själv.
Hemma behandlingar typ.
Någon som är intresserad?



Eller?

Kommentarer
Postat av: Anonym

TACK så jätte mycket för hjälpen idag Karolina o Markus det känns bra nu när allt är borta inför julen :). Kul med lite främmande thiiihiii. Datorn blev fin oxå. Puss puss

2008-12-10 @ 21:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback