Julatfon!

 
Våran julgran


Jaaaa! Nu är det jul här i vårt hus, julen den kommer hopp tralallala!
Vaknade imorse av att Markus gosar med mig och  viskar att nu är det julafton.
Mysiigt!
Kollar ner på golvet och där ligger första julklappen för i år.
Markus fick en rakcreme från Body shop så nu har han ett helt set med rakgrejer.
Jag fick ett badlakan jag kikat på. Harley Davidson ;) Cooling kommer jag vara när jag badar/duschar.

Jahapp dagen består av duscha och fixa ordning mig. Om jag hinner så ska jag bygga naglar annars får jag ta det en annan dag. Ska väl äta frukost strax.

Runt kl 14 ska vi ta oss ner till källviken och äta, titta på kalle anka och öppna paket.
Det är min sida av släkten som firar julafton på juldagen i år.
Så juldagen består oxå av att fixa till mig och ta oss ut till mamma i hosjö och fira en mysig jul där.
Mamma, god jul och jag ringer dig snart.
Saknar dig så här på julaftonsmorgon. Hoppas du får det jättemysigt ute hos Micke och Micke idag.

Fick nyss ett mms från mormor och morfar.


Så här ser det ut på julafton i Australien.
Hoppas ni har det bra och kom ihåg att vi saknar er här hemma! Massor!
Det blir konstigt att inte vara hos er på jul. Men det tar vi igen sen hörrni.

God Jul på er alla!
Hoppas ni har en underbar jul!

Så syns vi på Harrys på juldagen ;)

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej ja visst är dom fina, lite annorlunda jul men säkert skönt, ser ju gott ut med en xxxx öl. Hoppas dom har det bra. Puss puss

2008-12-25 @ 12:11:05
Postat av: johansson emelie

heej karro!<33 jag saknar dig asa mycket måste ses nån dag!<3 :D

2008-12-28 @ 19:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback