Oj vilken fest!

Ja jävlar ja!
Som jag skrev igår så va jag ju skit glad.
Markus och jag käkade bakpotatis drack vin och glögg och bestämde oss för att ta oss till Lina.
Sagt och gjort! Vi klädde på oss varma kläder (trodde vi!) och tog bussen till stan.
Gick ingen buss vidare på typ 1 timma så vi börjar gå mot bojsen.
Ringer Lina då hennes mobil va avslagen. Vi funderar hur vi ska hitta till där dom är.
Markus ringer en kompis och vi får komma förbi där han är i bojsen.
Vi hade riktigt kul där, försökte få tag på Lina ett x antal gånger under kvällen.
Det va inte meningen att vi skulle på krogen igår.
Men massa tjat från andra resulterade till att vi hamnade på Harrys med massa annat folk och hade skit kul!
Jävlar va bra musik dom spelade inne på stora dansgolvet.
Galet!
Träffade även Lars K där inne som bjöd på San fransisco och han själv drack nå som hette...
jaaa vad va det nu igen Lars...
Äh! det va nått med sambuca, tabasco och typ sprit..?
Starkt verka det vara i alla fall haha!
Vi dansade och hade skitkul!
Stötte även på Ida från Orr & Stuffe.
Hon verkade ha skitkul oxå.. tyckte alla verkade ha det igår.
1.46 kliver vi utanför dörrarna på Harrys (orka stå i kö för att få komma ut senare)
Då ser vi Lars utanför som tidigare på kvällen lovat mig pizza efter krogen.
Så vi traskar till Maestro och beställer.
Känner hur fyllan slår till när vi kommer dit. Kändes som jag såg i kors.
Men Lars sa att jag nästan såg nykter ut haha!
Det är väl bra =P

Tyvärr så blev det inga kort tagna igår men det är ju oftast då som det är som roligast.
Men jag kan visa ett fint kort på mig och Markus från midsommar ;)
Tjat om mitt hår igen men det kommer bli lite som på kortet.


Kontrast säger jag bara. Det klär mig ;)

Nu blir det nog bara att slappa och mysa hela dagen. Det är ju 3:e advent och allt.
Hoppas alla ni har det mysigt idag oxå.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej gumms!

Ni verkar ha haft en lyckad kväll.

När ska vi ses igen då?

Puss

2008-12-14 @ 23:19:02
URL: http://superslurp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback