Passion for shoes!

Nått jag aldrig kommer att komma ifrån är skor.

  

Får en alltid på bra humör ;)

Jag har blivit lite dålig på att uppdatera bloggen på senaste men bara för att jag jobbar som en tok och har ingen fritid alls. Trött som sören varje dag oxå.
Imorgon blire att jobba 10-18 sen jobbar jag lördag, söndag, måndag och tisdag sen är det juuul!
trött trött trött kommer jag vara.
Hoppas bara man inte blir sjuk till jul. Jag har lixsom en egen tradtion att blir sjuk varje jul.

Någon som har bra tips på att hålla sig frisk?


Kommentarer
Postat av: Marie

He he ja tänk inte på att du ska varqa sjuk,, för då blir du det :).Jag jobbar oxå som en tok natt 12 timmars i söndags, sen dag från tisdag till fredag ledig lördag, jobba 12 timmars dag på söndag. Jobbar Måndag, Tisdag dag sen har jag oxå ledigt o jul tills Måndag igen,,, blir lagomt sliten till julen :( men men måste ju försörja sig,,, Puss puss på dig.Love

2008-12-19 @ 15:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback