Julfirande!

Slö, slö, slö!
Det är vad jag är med bloggen just nu. Verkar inte som det är så många som orkar skriva i den här tiden..

Jag tänkte iaf visa lite bilder från julafton, juldagen och lite av vad jag fått.


På väg till källviken


checkar in paketen


Kalle anka är tradition


Paket öppning!


Skit stolt Karolina


Fick av Markus


Fick även en pilbåge av Markus och massa annat. Är så glad över alla julklappar.
Även tack till mamma som jag fick en mys dress av. Föresten Markus gillar sina tofflor =)


Både jag och katten somna i soffan. hihi! ser ut som en liten gräddbakelse ;)

Snart är det nyår oxå. Blir nog klänningen på bilder till nyår och ett par heels.
Vad ska alla göra på nyår då?
Tell me!

Kommentarer
Postat av: Evelina

ditt hår är feting najs (Y)

2008-12-31 @ 00:05:38
URL: http://modesagan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback