Längtar till sommaren

Jadu nu har jag inte skrivit på några dagar..
Jag har iaf varit på Gina varje dag nu... det e så sjukt roligt där och nu har jag fått lära mig kassan oxå :-)
Idag va jag och Markus iaf och tittade på fiskar til mitt akvarium jag fick av Markus på min födelsedag :-)
Det blir nog en kampfisk och lite andra jag inte kommer ihåg namnet på än :-P
Imorgon ska vi köpa dom.. ska bli kul att fylla akvariet med massa färgglada fiskar hehe!

Jahapp just nu är jag väldigt trött och gör inte så mycket.. Längtar mest till sommaren så man slipper alla dessa vinter jackor! och så klart väntar man ju på studenten oxå.

Apropå studenten snart kommer min balklänning och studentklänning hem till mig!

Nää nu ska jag nog tvätta av mig sminket och sätta mig framför teven en stund

Ha det bra alla!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Heej Tjejen :)
va roligt att du trivs på Gina. Saknar dig du åker fan hem snart, vi måste hinna ses!!
Va kul med ett akvarium, hur stort är det?
Jag och Robin kanske kan komma förbi någon eftermiddag. snacka lite skit och sådär :)
Puss min söta!

2008-02-07 @ 17:16:12
URL: http://superlsurp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback