Måndagen

Jo men idag känns det mycket bättre faktiskt.
Mår mycket bättre. Fast jag börjar sakna min älskling där hemma nu.
Det blir ju ganska stor brist på kramar och pussar och jag känner att jag skulle behöva lite kärlek nu.
Men men jag får la vänta på det och göra bra ifrån mig i skolan så länge.

Idag har jag varit på stan och samla ihop lite kul till Markus påskpresent han ska få..
Hoppas han kommer gilla min finurliga idé :-P

Jaja! Nu ska jag nog titta på lite film eller kanske plugga lite på massage häftet eftersom vi ska ta våra första kunder imorgon. Fy fan! Förut tyckte jag om våran massage lärare men nu har hon blivit helt konstig så det suger ju. Så jävla nonchalant!

Hoppas det går bra iaf för mig!

XoXo

- Karolina - orolig för imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback