Massage

Just de.. denna vecka masserar jag för typ 150kr
Har nyss masserat Markus farmor Margareta och städat undan grejerna.
Nu sitter jag och slappnar av lite och har lyssnar på indianmusik och får flashbacks från när Falu Folk Musikfestival var stort och pampigt :-)
Saknar de tiderna när alla träffar på varandra ute på stan och sätter sig ner för att umgås, eller man gjorde airbrush tatueringar mitt i stan, när de trevliga indiarnerna stod i varje hörn och spelade på sina flöjtar och stämningen var magisk nästan.
Varför känns det som magin är borta från allt och alla.
Nu verkar allt ha döt ut. Jag saknar den känslan jag hade då.. Man var som ett barn på julafton varje sommar när det va dags för festivalen.

Jaja gud va jag drömmer mig bort. Kanske för att det känns som jag behöver ta en semester och resa lite ;-)
Sparar som en tok till en resa nu iaf!

Hmm va ensamt det blev nu, skönt ibland det oxå men nu längtar jag efter Markus som är i Hudiksvall på kurs.

Jaja på söndag sen åker jag tillbaka till Göteborg så alla vet...

Nu ska jag göra mig ordning och sticka iväg på min lill kusins kalas

Ha de bra!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Baby!!
Följ med mig och Lauren på Backpacker resa då =)
Skulle vara underbart om du ville följa. vi sparara också som tokar.
Älskar dig KArro! Vill ses innan du åker "hem"
Puss och Kram

2008-02-12 @ 23:53:39
URL: http://superlsurp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback