Söndagen

Idag har man nästan bara städat hela dagen..
Jag blev så sjuk jävla trött på allt skit jag har liggande och plockade bort massa så det blev typ 6-7 kassar med papper och saker jag kände att jag inte behövde. Nu känns det lite renare här hemma i veckan ska jag nog flytta på lite grejer så det ser bättre ut här.
Trött på allt ja verkligen allt har ingen aning om varför jag känner så. Det bara smög sig på mig från ingenstans.
Jag orkar nästan inte le när jag tänker på studenten heller.
Känner mig sådär jävla bortglömd igen oxå. CP dag!
Man får väl hoppas att det gått över när man vaknar i morgon.

Veckan består av skola, skola, skola, ullared och sen har Eve lite fest på fredag men som det känns nu så vill jag inte gå..

Nu har jag iaf precis duschat och slappar lite efter dagens städ ryck.
Funderar på att slå på någon bra rulle.


Jaja nu får det räcka för idag

- Karolina - trött på det mesta

Kommentarer
Postat av: Sofie

Men gumman då.
Varför är du trött på allt? usch (F)
Gud vilken fin sida du har. underbart fin :)
Fan va kul att åka till Ullared :)
PussPuss

2008-02-25 @ 10:13:45
URL: http://superlsurp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback