Tatuering

Japp mamma hann före mig. Jävla mamma haha!
Men hon skaffade en riktigt fin och passande tatuering tycker jag iaf.
 fin fin! sitter benets utsida.


Jag har blivit helt galen och vill tatuera mig själv..
Men jag är lite fundersam på vad jag skulle passa i... har många favoriter..
Ni kanske kan ge mig lite smakråd ? självklart ska de inte se ut precis som på bilden..
jag ska ju självklart skissa om dom för att få min egen twist på de.

     
Älva kanske?  Eller nått på höften? Kanske nått fint i nacken? eller liknade denna fast kanske inte som vingar?


Svårt det där med tatuering tycker ja..
Jaja nu måste jag skynda mig iväg till skolan..

XoXo Karolina

Kommentarer
Postat av: Lina

har en kompis som har stjärnor i nacken det är riktigt snyggt! själv ska jag tatuera en text på insidan av armen ner mot handleden :) inte så många som har text :) dessutom betyder den något för mig .. på höften är snyggt .. men du måste tänka på inom modellandet att det kanske är bättre med något diskret? puss

2008-02-22 @ 22:07:59
Postat av: Sofie

Heej tjejen!
Otroligt fin bild du har högst upp på sidan.. jättefin faktiskt. Vill också ha så :p
Allt väl?
Puss

2008-02-23 @ 16:41:11
URL: http://superlsurp.blogg.se
Postat av: Marie

Ha Ha ja visst är jag bäst. Men nu är ju vadslagningen över. Puss på dig min älsklingsgumma.love you mamsen

2008-02-26 @ 18:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback