Nya Året!

Jadu nu var det väl ändå ett tag sen jag skrev nånting här..
Jag har tyvärr inte haft så mycket fritid över pga mitt stora 100poängs projekt.
Men nu är det KLART!! å fy fan va bra det känns.. jag har fått så mycket underbara ord sagda om min kalender.
Guuud! det ska jag bara ha för allt mitt svett och alla mina tårar.
17st exemplar finns det idag av den... Många har tyckt att jag ska skicka in den till nått företag som säljer vidare.
Men jag vet inte om jag orkar lägga min energi på de, jag är bara glad att det är över.
Iaf julen och nyåret har varit fyllt av familj och släkt och ganska lugnt och skönt..
Tyvärr så börjde detta år med att jag åkte på hosta och någon typ av magsår.. det går nog över så fort skolan kör igång igen... då har man ju inte tid att vara sjuk hehe!

Imorgon ska jag iaf iväg till Allergimottagningen för stickprov och träffa min allergiläkare..
Jag hoppas och ber till Gud att jag kan få en allergibehandling så jag kan bli fri min j*vla allergi!
Jag hatar den vill inte leva med den och veta att jag aldrig kommer kunna gosa med djur. Man känner sig så stel precis som om man skulle avsky djur. För det gör jag inte.. Jag älskar djur! Tänk på allt jag kunnat göra om jag va fri från den.. Jaja! Nog pratat om det.. Den som lever får se.



På söndag åker jag, mamma och mormor ner till Götet igen för att vara där till fredag nästa vecka.
Sen bär det hem till Falun igen för att börja min praktik på Gina Tricot i Borlänge, det ska bli kul att få vara på en av mina favorit butiker :-P
Så nu alla Falubor! Nu blir jag hemma från vecka 3 till vecka 7. Falun, falun, falun kom igen nu bevisa att staden inte har blivit tråkig och död...... snälla?

image14
    image15
                                                                 Min framsida på kalendern iaf ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback