Sex and the city!

Så igår var det dags för lite av en tjejkväll med bio.
Dagen börjar med att jag duschar och gör mig chic inför kvällen.
Tar bussen ner till stan för att byta till bussen mot Norslund. Det va olidligt att sitta på en buss för det va så varmt.
När jag kliver av så går jag mot willys där vi ska mötas och köpa grejer till tacos, som vi hade bestämt att äta.
Vi handlar och promenerar sedan ner till Camilla & Mickes lya.
Det börja hackas, stekas och drickas vin, när Sofie sätter på " Bag in Box"- låten.
I början vart man lite fundersam över va det va för rolig låt, men efter ett tag så sjunger man med och skrattar.
Magda ringer och vill att jag ska komma ner och möta henne, så jag gör det och vi går upp för att äta och dricka gott.
Vi pratar, dricker, skrattar och umgås när vi ser att det är tid att dra ner mot stan för att hämta ut biljetterna.
Jag och Magda bestämde oss att vi kunde skynda före och ta ut biljetterna. Så jag hoppar upp på pakethållaren och vi glider genom stan i ett högt tempo haha!

Jag kan ju säga att filmen var helt underbar. Den innehöll allt en film ska innehålla. Skratt, gråt, snygga kläder och skor, spänning.. jaa allt!
Det enda jag kan säga är har du inte sett den? GÅ OCH SE DEN NUUU!
Måste ses på bio!


Fabulöös!

Jag ska då köpa den på dvd så fort den kommer ut!

Måste bara säga att fotosessionen i måndags var grymt kul!
Bilderna blev skiit snygga och jag har lite svårt att välja ut bilder som ska redigeras.
Men jag kan ju säga att den nya headern är från i måndags.
Sen kan jag bjuda på en snabbredigerad bild.



Fotograf: Tony Klintasp (http://www.kopparplatarna.se/)
Make Up Artist: Maria G (http://www.modellbilder.se/portfolio.php?id=41934)
Modell: Karolina Sömsk

You like?

XoXo
Karolina

Kommentarer
Postat av: Mamsen

He he vilka kola bilder, skit snygga ju.Vad kul med tjej kväll. Det hade jag med, kul är det. Ha det bäst Puss love you.

2008-07-03 @ 22:04:12
Postat av: Julia

HUUUR JÄÄVLA SNYGG ÄR INTE DU DÄR DÅÅ!! Guud vad fina kort du har!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Much love to you!!

2008-08-02 @ 11:23:41
URL: http://www.butterflyjulia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback