Fotografering på G!

Början på denna vecka har varit upp och ner.
Båda glad och deppig. Jag oroar mig hur jag ska kunna få ett heltids jobb, jag menar jag har ju för sommaren men jag vill ju ha mer än det.
Är jätteglad för det jobbet jag har nu.
I måndags var jag ner på stan och shoppade upp mitt presentkort jag fick av tjejorna på min studentfest. Har en hel och fräsch outfit nu. Lägger upp bild senare.
Har fått kontakt med en fotograf idag oxå. Tony heter han och han ville jättegärna fota en mode session med mig på måndag så off I go! :-) Maria från MakeUpStudion i borlänge ska sminka mig. Från de bilder jag har sett så verkar hon vara jätteduktig och hoppas jag kan lära mig lite tekniker av henne.
Imorgon ska jag jobba 18.00 till 20.00 eftersom Lee behövde gå tidigare så jag stänger bara.
Fredag blir det kanske bio. Inget bestämt än men kanske ;-)
Lördag och Söndag blir det jobb igen. Öppnar båda dagarna så man slutar i tid iaf. Plus att man har massa OB tillägg på helgen.



Fotograf: Stefan Lindh
Modell: Karolina Sömsk

Nää nu får jag ta och sluta för den här gången.

XoXo
Karolina - längtar till fotosessionen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback