Jag vann!

Japp jag vann en pudervippa från Make Up Store av Natacha Peyre.
Man skulle skicka in bild på snyggaste sommar makeupen och jag tänkte what the heck!? Jag gör det.
Så nu ligger det lite bilder på Natis blogg http://peyre.blogspot.com/

Jag lägger även upp bilderna här




Tyvärr har jag fått lite gult vid tinningen av blomman jag hade i håret.


Övrigt idag så har jag bar hunnit med att varit ute på en rask promenad och ätit lite.
Ska duscha och ringa mamma senare. Vi ska ner på stan och titta lite och kanske köpa present åt älsklingen hihi!

Är ganska avundsjuk på de som har råd att gå på Peace & Love i helgen. Själv ska man ju jobba lördag och söndag.
Fast man får ju 100% OB tillägg när det är helg så det gör inte så mycket att jobba hihi!

Nä nu måste jag duscha så man kommer iväg någon gång :-)

XoXo
Karolina - getting wet ;-)


Kommentarer
Postat av: mamsen

He he du kan du grattis vad du är duktig gumman min. Puss puss på dig.

2008-06-28 @ 14:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback