20 Dagar!

Hallo Alla!
Nu har jag varit dålig på att skriva på ett tag igen.
Har inte haft så mycket tid för bloggen nu när vi har haft massa prov i veckan.
Jag tänkte passa på att visa dagens outfit oxå.


Top (Gina Tricot)
Halsband (Glitter)
Kjol (Gina Tricot)
Bälte (H&M)
Leggins (Gina Tricot)
Ballerinas (Din Sko)

Idag är det även bara 20 Dagar kvar till studenten!
Helt sjuk va tiden går fort ibland :-)
Faaan va jag längtar till studenten alltså. Det ska bli så underbar att få springa ut genom skoldörrarna och skrika.
"Fy fan va vi är bra!"
Flyger iväg i mina tankar.....

Har även köpt studentbiljetter och balbiljett.


 Hääliit!



En studentbild som jag bjuder på ;-)

Karolina - snart är dagen här :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback