Balen!

Söndagen började med att jag vaknade och tog en dusch och la fram allt jag skulle ha på mig till balen på kvällen.
Messade med Emma och frågade när hon skulle komma till mig. Hon skulle få äran att fixa min balfrisyr, som jag ÄLSKADE!
Helt underbar frisyr va det. Om man ändå fick ha så varje dag ;-)
Emma rullade upp mitt hår i spolar och knöt runt en scarf så dom inte skulle ramla ur och vi begav oss till grillen på balkongen.
Vi grillade spett och gjorde pommes med tzasiki till hehe!
Sen kollade vi på lite Elvis videor och jag sminkade mig, efter det va det bara att sätta sig ner och drick martini och få håret fixat.
Julia ringde och va nervös men jag sa till henne att komma hem till mig och umgås med ett glas passôa med oss.

Vi begav oss minuterna senare till stan och möttes av massa fina flickor och pojkar och massa pirr i magen haha!
Vi minglade och tog massa kort innan vi gick in genom dörrarna på Palace.
Den var som att komma in i värsta kungahuset :-)
Skiit tufft!
Det bjöds på champagne och mingel innan det var dags för maten.
Vi skrek och sjöng vid borden. Sedan kom Julia på att vi skulle skrika "Andra sidan är ni klara!" och jävlar vilket liv det blev på alla.

Kvällen rullar på och alla börjar bli lite salongsberusade ;-)
Då drar de igång musiken på dansgolvet och alla stormar dit för att dansa.
Vi minglar runt bland alla och hamna vid bordet med Ny Musiks egna band. Butterfly Imp heter dom om jag uppfattade det rätt. De va jättetrevliga och roliga killar som verkligen bjöd på sig själv. :-)
Trevliga killar änna!
Alla dansar och blir fullare och fullare, vissa spyr redan vid kl 10 andra festa hela natten lång.
Jag har nog aldrig klarat mig så bra i skyhöga klackar som på balen.
Tror jag ska börja använda höga klackar på heltid haha!

Kände mig som en prinsessa hela kvällen och tror alla andra gjorde det med.

Nu ska ni få se lite bilder :-)


Min underbara Emma & frisör ;-)


Tjejtoan hade en vacker spegel


där kände man sig som en filmstjärna


I love it! haha!


Fina flickorna !


Tess och Paul från bandet


Eve va snygg som fan den kvällen!


Denna bild får avsluta..

Jag hade jätte roligt på balen och jag vill tacka alla som var där och förgyllde kvällen!

Tack för en underbar kväll flickor!

Let's do it again some time!

XoXo
Karolina - saknar redan balen


Kommentarer
Postat av: Lina

Lika snygg som vanligt! :)

gud vad fin klänningen var! och för att inte tala om skorna!

du är vacker hjärtat ta hand om dig puss

2008-05-20 @ 06:52:08
Postat av: Sofie

Åhhh gumman!

Jag sa ju att du skulle vara vackrast på balen och nog hade jag rätt alltid!

Kom hem nu så det blir dunka dunka i bilen igen <3

Love you girl!!

2008-05-20 @ 17:39:31
URL: http://superslurp.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Åhhh min gumma vad du är fin! måste ju vara hemskt lik mig :). Men när jag sitter här o tittar på korten så ser jag dig o Emma det måste bli svårt sen när du flyttar hem ni måste ju sakna varandra jätte mycket då.Ja då är det ju nerräkning till studenten nu då kul hi hi.Puss puss love you.

2008-05-20 @ 18:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback