Fredagen

Idag vakna jag tidigt,tidigt tycker då jag iaf. 8.30 vakna jag av att klockan ringde.
Gick upp och gjorde frulle och gjorde mig i ordning inför att Markus skulle komma hem från jobbet och hämta mig.
Fast det tog lite längre tid på jobbet för han, så jag började med att diska vårat berg av disk, sedan fick jag för mig att dammsuga och plocka ur massa grejer ur garderoben som skulle ner i förrådet.
Efter ett tag kom Markus hem och såg lite förvånad och road av att jag städade för fullt och efter ett tag så anslöt han mig städandet hehe!
Sen bar det av till borlänge för att dela ut CVn och presentera mig för de flesta jobb hihi!
Vi åkte till Max och käka lite och vidare till Falun för att sprida mina CVn där med :-)
Resten av dagen bestod av lite hagelbösse skytte, slapp i kiwi och sen hem för att äta lite tacos :-)

Nu ska jag och älsklingen fortsätta titta på 27 dresses och gotta oss med öl och chips ;-)

XoXo
Karolina - CVn for all! Yeeey! ;-)

Kommentarer
Postat av: Erika

Hej hej! Halkade in här på din blogg,
ser att du söker jobb! Vad för jobb är det du är ute efter?

2008-05-02 @ 23:07:33
Postat av: Sofie

Hej Gumms!
Kom du hem ordentligt i onsdags?
Du svarade inte på mitt sms så blev orolig.
Åhh va mys att vara hemma och mysa framför tvn.
Själv sitter jag på jobbet slutar om drygt 2 ½ timme.
Hoppas du får nått jobb, vart har du sökt?
PussPuss

2008-05-03 @ 04:28:56
URL: http://superslurp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback