Göteborgsvarvet

Idag har jag varit nere vid eriksbergs hamnen och titta lite på göteborgsvarvet.
Usch va alla såg ut att vara trötta efter 8km. Tur man slipper springa själv hehe!
Sen gick jag till solariumet och solade lite, har inte solat på ett tag så det gäller att passa på nu innan studenten.
Övrig så har jag bara lagat mat och tagit det lugnt.

Imorgon är det bal för våran skola, det ska bli så kul att se alla så vackra i sina klänningar och håruppsättningar :-)
Jag ska försöka ta massa kort på alla.

Tänkte även passa på att visa förr förra veckans köp. Har glömt bort att tagit kort på dom ;-)



Klänning (Gina Tricot)
Shorts (Only)
Multi Bh (Lindex)
Skor (Din Sko)



Linne (H&M)
Kjol (H&M)
Diadem (Glitter)

That´s it for today then.
Nu ska jag sätta mig och fixa min naglar inför balen hihi!

XoXo
Karolina - baldrottning imorgon ;-) haha!


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Snygg klänning, nu vet jag varför du är fattig :)Hi hi ha det så roligt på balen i morgon vill se massa bilder sen puss puss min gumma.

2008-05-17 @ 22:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback