Slottskogen!

Idag blir det slottskogen för hela slanten med förhoppningsvis ALLA klasskamrater.
Det ska bli så kul!
Vi ska grilla, leka någon lek och dricka oss lulliga. :-)
Det blir sista gången vi hittar på något innan vi skiljs åt. Bittersweet!
Jag har redan gråtit en gång. Jag kommer sakna alla så j*vla mycket.
Alla har satt någon minne som jag alltid kommer att komma ihåg.
Men Emma, min kära Emma, jag kommer defenitivt sakna dig mest kan jag säga.
Vi har haft så kul och kommit varandra nära. Jag börjar nästan gråta när jag tänker på det.
Men jag lovar att jag ska försöka komma ner så fort jag kan och har råd.
För en vän som du får man inte förlora. Du kommer aldrig kunna ersättas.
Det ska bli kul på måndag när vi ska hitta på lite mysigt. :D
Love you babe! <3


Some Memories!


Tysklandsresan

Sthlms resan. Underbar!

Josses och min "pungråttepose" hihi!

Grillningarna tillsammans!

Tiderna i Falun!

Porrposerna ;-)

Grillningarna igen ;-)

Liseberg!

Och självklart. Kalendern jag kommer titta på mycket nu!

Going to miss ALL of the times with the girls!


Nu ska jag äta frukost och göra mig i ordning inför skoldagen.

Så vi hörs mer sen!

XoXo
Karolina - bitterljuva student


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Men mim lilla gumma det är nu det blir jobbigt för du vill hem men du kommer att sakna gbg ju det blir inte lätt ju jag käner med dig gumman min. Ni är så söta du o Emma en riktigt bra kompis det är vad hon är. Puss på dig

2008-05-23 @ 09:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback