Tack!

Jag vet att jag är väldigt dålig på att säga det lilla ordet Tack!
Men jag försöker att jobba på det så ofta jag kan.
Anledningen att jag skriver detta inlägg är att jag vill tacka de som har hjälpt mig så himla mycket under dessa 3 år.
Det är mormor, morfar, mamma och Markus.
Ni har verkligen varit så osjälviska som man kan bli och pushat mig när det varit som jobbigast för mig.
Jag kan nog inte tacka er nog för dessa 3 år.
Jag hade nog aldrig klarat mig i genom åren med ensamhet, tårar och massor med hemlängtan utan er.


 
Mormor som alltid tänker på mig och mitt bästa.
Hon har sponsrat mig med hemresor, kläder, skor och massor med annat. Om jag varit sjuk eller ledsen så har hon redan beställt en hemrese biljett till mig. Fanns inte hon så skulle jag nog aldrig kunna kommit hem och mått bra så ofta som jag har gjort.
Mormor Britt kan jag nog aldrig tacka för mycket för allt hon ställt upp med. Du är underbar!



Mamma... älskade mamma, du har alltid pratat mig till rätta och trott på mig. Du såg att jag va stark och att jag skulle klara detta. Du har alltid hejat på mig och pushat mig till en bättre syn på livet och min egen framtid.
Du har så höga och underbar tankar om mig och säger jämt "Det här klarar du av, Du är stark!"
Creds till mamma Marie. Du är min bästa vän och kan alltid bråka men bli sams igen över ett litet skämt eller ett skratt.


Morfar härmar mormors pose ;-) 
Morfar som jobbar och sliter fast han är pensionär egentligen. Han har gett mig så mycket.
Han har försett mig med grejer jag aldrig trodde jag skulle äga innan jag flyttade till Göteborg. Allt som jag behövt för att klara skolgången bättre och underlätta kontakten med hemvärlden. Morfar är som en pappa för mig. Vi har delat tårar och skratt och trevliga pratstunder tillsammans fast långt ifrån varandra. En del har sagt att vi är lika även fast du är min morfar.
Morfar Nilssom en far för mig och gör allt för sin familj.


Markus, dagen då vi blev tillsammans var nog den lyckligaste dagen i mitt liv. Du fick oss att bli ett av dom där lyckliga paren man alltid ser hålla handen på stan. Jag är så underbart tacksam att vi träffades och att det blev vi två. Vi kan göra allting tillsammans, leka som två ungar, laga mysiga middagar med tända ljus, glida runt i bilen och spela hög musik, ligga och bakis-glo på film. Vi kan sitta länge och bara prata om allt och inget och när jag känner mig ensam och ledsen så får du mig alltid på bättre humör. Du tror på mig och påminner mig om hur bra det kommer bli när detta är klart.
Markus du är mitt ljus och jag älskar dig!


Alltså tack till er alla! Som sagt utan er hade jag nog inte klarat detta.
Jag älskar er såå mycket!
Tack för allt!
Jag kan nog inte längta mer till studenten än vad jag gör nu.
Jag hoppas ni saknar mig där hemma. För snart kommer jag ;-)


XoXo
Karolina - tackar för sig

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Till min älskade dotter!Klart jag saknar dig kommer du ihåg nerflytten till lägenheten som var en kattasrof, eller rena kaoset, och flytten i huset,o sen allt bråk innan vi fick förstahandskontraktet :) herregud säger jag bara. Sen blev det målning o shoppa loss på Ikea hi hi.Tänk alla Gbg vändor jag gjorde första året till dig o allt tok vi gjorde :). Jag kännde mig jätte stolt när du kom in på skolan efter min o Ingemars skrivelse till Gbg skolan. Det var ju långt borta men det skulle ju gå det visste jag för du ville det här o du är en stark tjej. Tänk vårat första avsked på tågstationen i Gbg Ush säger jag bara eller hur. Nu har 3år gått kan inte förstå det STUDENTEN!!Falun igen om 3 veckor.Tro det eller ej. Hoppas du nu får ett bra jobb efter allt slit i skolan du gjort det är du värd. Har alltid trott på dig, o du har alltid funits i mina tankar. Älskar dig så min bästis.Passa på att njuta av Gbg den tid som är kvar nu så syns vi snart mitt hjärta. Love Mamma.

2008-05-12 @ 08:22:24
Postat av: Sofie

Självklart saknar vi dig!!!

Kom hem nu hjärtat!

Vi ska åka cabb i sommar och bara va :D

Puss

2008-05-12 @ 09:19:18
URL: http://superslurp.blogg.se/
Postat av: Mormor och Morfar

Till vårat underbara barnbarn! Det har ju varit en självklarhet att hjälpa dig fram till studenten med tanke på att det inte funnit så mycket hjälp från något annat håll. Det har ju även varit roligt att du trots allt bott så långt bort för då har ju även vi kunnat hälsa på o sett oss omkring :) och du har fått utnytjat öronpropparna till fullo hi hi. Morfar har även sett det som en självklarhet att sponsra dig med tanke på hur det är för din mamma. Han känner för dig ni har ju kommit varandra nära precis som du säger som en Far för dig.Klart att vi saknar dig men snart är du ju hemma igen. Puss och kram vi älskar dig och önskar dig all lycka i framtiden med jobb.

2008-05-12 @ 19:41:31
Postat av: Lina

Älskade hjärtat det är klart att du är saknad! Nu vill vi att du kommer hem .. på heltid! idag var jag på Gina Tricot med sofie, då pratade och tänkte vi på dig :) Jag vet då en sak som är säkert! och det är att du ska hjälpa mig att handla kläder när du kommer hem! det är brudgöra och sådant är inte jag gjord för! :) kom hem nu snygging! puss

2008-05-13 @ 21:02:25
Postat av: Lina

HAHA snacka om att datan hängde sig! :P

2008-05-13 @ 21:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback