Hur blir det med håret nu då?

Ja det kan man undra sig...
Jag kollade på massa bilder igår kväll och hittade några gobitar som jag funderar på.
Här kommer de bilder jag seriöst funderar på att göra.


1

2

3

4

5

6

7
Min första censur bild =) Kan säga till min fördel att jag hade en sån där ful singstar min ;)
Men håret är galet snyggt iaf.

Sen kan jag säga att bilderna på frisyrerna och färgerna är inte helt rätt men det är stilen jag är ute efter här.
Så nu får ni rösta tycker jag.
Lämna en kommentar med högst två av bilderna. Skulle vara kul att se vem som kommer närmast kombinationen jag ska göra.

Nää nu måste jag plocka undan i bokhyllan. Den ska ju göras om och flyttas någon annanstans i lägenheten.
Terpi senare idag oxå.

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback