I Provhytten på Gina Tricot!

Stannade kvar på stan ett tag efter jobbet idag och kikade runt på lite grejer.
Köpte även lite julklappar idag. Mer kan jag inte säga för jag vet att alla som ska få dom läser min blogg ;)


Jag fick med mig detta linne med söta stjärnor på, även en snygg ryggurringning bak.
Lacklegginsen fick komma och bo i min garderob oxå.

Har alltid funderat på om jag passar i sånna hårband. Gör jag?

Fick även en riktigt snygg franskjol från nya IKON butiken i stan. Märket kände jag väl igen från Götet.
Rut m.fl.

Nu sitter jag och älskling och kikar på I Am Legend, mot min vilja haha!
Vi har sett den förut men jag gillar inte skräckisar med typ zombies och massa psykgrejer.
Man kan väl säga att jag är lite mörkrädd ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback