Paljetter, Spets & Nytt hår



Ge mig massa pengar, kläder och tyger.
För pengarna skulle jag resa och shoppa.
Kläderna skulle jag bara olika varje dag.
Tyger så min symaskin kan gå varm varje dag.
Vill ha något nytt i spets. Hoppas den finns kvar.
Nytt hår blir det på tisdag, vet inte än vad det blir men troligtvis mörkare än vad jag har nu.

Det skulle vara kul att göra något dramatiskt men jag vet inte om jag är redo för det.
Jag menar kolla bilderna. They dare and there faboulus!


Damn! Den här är galet snygg!

Angelina Jolie är alltid snygg i håret

Cool kombo!


Grymma skiftningar!

Vad som blir återstår att se... =)

Kommentarer
Postat av: Julia

första blonda va sjukt snygg, synd att man inte vågar klippa av håret... Behöver oxå förändring så d va kul å få lite inspiration av dina bilder. :)

2008-11-17 @ 23:48:19
URL: http://juliakrischel.blogg.se/
Postat av: Madde

vart är klänningen till höger från?

2008-11-25 @ 21:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback