Väntar..

Sitter här och väntar på att Lina ska komma hem till oss.
Markus och han lillebrorsa Fredda ska ha Lan hela natten här inatt och jag och Lina ska ha filmkväll.
Vi ska göra tacos tillsammans och självklart blir det nog nått gals vin. Notera NÅTT glas vin ;)
Sen vet man inte hur många det är haha!
Åååh jag känner mig som ett barn på julafton! Äntligen ska någon komma och hälsa på och umgås hemma hos oss =)
Det händer ju inte så ofta som man kanske vill.

Oh! Just det, snälla tomten jag önskar mig en GHD Hot Pink styler.
En plattång asså. Min har ju sladden lossnat på och går inte att laga.


En bild för att underlätta. Den finns på eleven.se.
Finns två rosa men det ska vara med med svarta plattor som på denna ;)

Nää nu ska jag nog ta mig en cider i väntan på Lina ;)

Skååål   !!

Kommentarer
Postat av: Mormor

hello drick inte för mycket nu puss

2008-11-29 @ 18:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback