Fotbollskväll?

Sitter här i min ensamhet och trodde Lina och Fredrik skulle komma och hälsa på.
Dom kunde inte komma för dom hade ingen skjuts hem inatt.
Lina vill att jag ska komma dit och sova där.
Jag har ett litet problem med att sova borta.
Känner mig ganska obekväm lixsom.. Lina inget illa mot dig vi har sovit med varandra förut.
Men det är bara så det känns.. Jag ska se om jag kanske kan få tag i skjuts och komma dit.
Men tills dess får vi se, jag ska iaf ringa runt lite nu och höra.
Vill verkligen umgås och inte sitta här och ruttna.
Jag säger bara j*vla anus stad som inte ens har bussar så man kan ta sig nånstans.
Inte undra på att Falun är så asocial!! Man kan ju inte ta sig nånstans utan bil.

Nä! Skärpning Dalatrafik!! Ni står emellan mina vänner och mig!!
Mer bussar åt folket, så vi kan komma på fötter med att träffa folk!

Grrrr!
För en gångs skulle ryter jag i och hoppas nån läser och gör något åt detta!

Jag bor på Galgberget och där slutar sista bussen härifrån gå 19.30 på en lördag!? :O
och sista bussen hem? den går 21.45 från stan!!
Hur fan menar ni att man ska ha tid att umgås med folk på andra sidan stan?



En arg Karolina sätter sig nu i soffan och försöker fixa skjuts!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback