Funderingar på halloween!

Jag har börjat fundera på om jag ska klä ut mig på halloween.
Jag tappade lusten tidigare att ens sminka mig nå speciellt.
Det är inte så många som ska vara på samma ställe denna halloween.
Lina åker till Älvdalen, Sofie ska på sin mammas kalas och resten av folket verkar inte vara så på en halloween-förfest.
Därför ska jag och Markus till mamma och äta finmat. Blir nog plankstek ;)
Men nu börjar jag fundera på att fixa till mig lite ändå.
Fast bara med kläderna som jag har i garderoben.
Antingen pirat eller catwoman typ haha!
Men jag har ingen svans eller öron.. Så jag efterlyser det nu!
Vet någon vart man kan köpa eller om jag kan låna av någon?


Meeow?


Tack mamma för att du hittade ett par katt öron till mig!
Vi får se om det blir en svans oxå. Annars skiter jag i det, vill inte att massa folk ska dra av den på krogen.

Kommentarer
Postat av: Marie

He he ju du vad gör man inte för katten hi hi.Puss puss o natti

2008-10-31 @ 23:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback