Lördagen!

Japp lördagen va händelserik.
Jag och Markus blir upphämtade runt kl 11 av Dea och åker till Motor Expo som va på lugnet.
Galet mycket snygga bilar och massa dregel senare! haha!
Vi kika på avtäckadet av nya Scirocco wolkswagen. Ganska cool bil kan jag säga.


Provsitter =)


Det va skit svårt att få en bra bild på bilen eftersom det va så mycket folk men jag gjorde ett tappert försök

Vi traskade runt där och kikade på det mesta och gjorde även en trekamp vilken jag vann ;)
Mest poäng fick jag, 53poäng till Karolina hihi!
Träffade även på Lars K med sin coola Merca.
Får se om det dyker upp något linne eller t-shirt av han sen hehe!
Det skulle vara rätt coolt att göra en session av en sån tröja.. Vad säger du Lars?
Vi såg massa roliga, coola och snygga bilar.


Frään

Nya Pride bilen?

Markus tyckte den här bilen skulle passa mig.. Vad tycker ni?

I like this one ;) Mer i min smak.

Good! Ge miig! Nuuu! Charger. Någon gång i livet ska jag äga en sån även om det kanske bara blir en vecka haha!

På eftermiddagen så kom mamma och lillebror hem till oss för att beställa en egen designad kalender som ska flyga med ner till Australien. Jag kan inte annat än säga att det gick som det gick. Mycket ilska, ett musklick fel, öl och cider, skrik, ett sönderslaget glas senare så fick vi ihop en skitfin kalender som snart kommer till mormors brevlåda.
Det va jättemysigt med mamma och lillebror här. Vi laga mat och myste. Det som står ovan behövs inte förklaras så mycket mer än att jag råkade klicka ner hela fönstret innan allt var beställt och fick göra om allt.
Robin råkade ha ner ett glas i golvet men det gjorde inte så mycket. Robin det är lugnt =)

Kvällen rullade vidare och det blev en krogvända så rolig att det för en gångs skull blev efterfest till tidiga morgon ;)


Kvällens outfit blev denna med glansiga leggins och en korp i huvudet ;)

Säg hej till korpen som hade krockat med mitt huvud haha! På G till krogen

Några tappra försök till att ta kort med mobilen inne på krogen resulterade dessa. Haha!
Markus och Dea på kortet då ;)

Jag och min kära Markus två fingrar. goood!

Så här glad va jag på bussen hem. Även fast jag inte fick min kebab. Mot efterfesten!!

Enligt mig en jävligt lyckad kväll! Tror inte de andra säger emot mig hehe!

Nu har jag försökt skriva klart detta inlägg i 2 tim. Med en mensvärk djävulen själv inte ens klarar av och många tårar senare så ska jag lägga mig på soffan och glo på film heeela dagen. Moviefrossing på HÖG nivå!
 
Puss på er alla mina härliga läsare därute!


Kommentarer
Postat av: Sara

Du har riktigt snygg design, älskar den!

2008-10-27 @ 10:50:10
URL: http://kjellssonsara

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback