Gårdsfest

Igår blev det gårdsfest för hela slanten hos oss.
Det va jättekul och jag lyckades tydligen få i mig en hel del alkohol hehe!
Vilket jag kände av idag kan jag lovaa!
Dagen har varit seg men vi har ändå fått massa gjort.
Vi har rensat och organiserat hela förrådet så nu kan man iaf gå in där ;)
Har även varit på underklädesparty hos mamma fast det blev mest halsduksparty.
Till och med jag fynda en jättefin pasmina & silke halsduk i lite typ khakigrön.

Kom nyss hem till massa tända ljus och en sovande Markus. Hihi! Va söt han är när han myser och sover.
Ska väcka han strax så vi kan göra räckmackor innan han åker iväg på nattisjobb.

Ska se om jag kan få liv i han nu
vi hörs senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback