Helgen

Fredagen blev lugn och jag och Markus var och hälsade på Lina och hennes katter =)
Det va en mysig fredag och trevligt att prata och umgås lite.
Vi avslutade kvällen på nyöppnade Mc Donalds, som va jättefräscht och fint inrett.

Lördagen började med ne runda på stan och självklart systemet hehe!
Lina kom ner och handlade lite på bolaget och hon och Terese skulle till Venezia pizzerian för att äta lite.
Jag tänkte först åka hem och äta något men i bilen ändrade jag mig och stack till pizzerian jag oxå. =)
Alltid välkommet med pizza ;)
Vi käkade och hade kul, Lina bestämde sig för att följa med hem till mig och somnade på soffan medans jag gjorde mig i ordning.
Nog om det. Vi kom hem till Lina sen började bravaderna =)
Jag har nog inte haft så kul på länge alltså.
Alltid lika kul att festa med Lina. ;)


Ser dom några gäster tro?

Pratar med theres som står vid fläkten

Fegga och Lina

Theres posar =)

En full Karro =) (ignorera bhn som sticker fram, man kan inte ha koll på allting när man är dragen)
;)

Senare föll ett mörker av discoljus, cider över halva mig och en otrevlig bartender.
Även mycket skratt, dans och en halväten kebab.

Tack för en helkul kväll!


Idag:
Bakfyllan från helvete, massa vatten, painkillers och energidryck.
Somebody hand me a gun!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback