Lägenhetsvisning!

Japp idag var vi och kika på en lägenhet i Elsborg.
Jättefin lägenhet! Lätt jag kan bo där.
Hade det inte varit för ett annat par så hade vi nog haft den nu.
När vi hade tittat klart på lägenheten och var på väg till bilen så kommer killen av paret utspringandes efter oss.
Han ville att vi skulle göra upp utan mäklaren.
Vilken fräckhet!
Bara för att dom skulle ha den!
Nää, så gör man inte. Jag och Markus vill jättegärna ha den!
Jag skulle sälja mitt skinn för att få den lixsom.
Han stod och försökte medla med oss om den och att vi skulle höras på telefon senare för att höra om vi lägger oss.
Men jag tror inte det va. Glöm det!!

Några ord om du läser det här.
Vi ger oss inte! Vi ska ha lägenheten!
This Bitch is ready to rumble!



Your in for a fight little man!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Jasså ska ni flytta? varför? trivs ni inte i eran lägenhet?

PussPuss

2008-09-03 @ 04:28:28
URL: http://superslurp.blogg.se/
Postat av: Sofie

Men PP, Sarah kommer hem. så vi måste styra någonting tycker jag. ja discney kvällen får helt klart komma snart, absolut. jaha men va skoj hoppas ni får lägenheten då :)

PussPuss

2008-09-03 @ 17:18:27
URL: http://superslurp.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Ja jag hoppas verkligen att ni får den,,, hoppas han gjorde så där för han var osäker själv eller inte hade råd typ försökte göra er osäker så ni gav upp i förväg,, LYCKA till nu puss puss så hörs vi.Love you

2008-09-03 @ 20:58:55
Postat av: Lina

Haha vilken stjärna! är det en bostadsrätt eller hyresrätt? jag har funderat starkt på att förflytta mig ner på stan .. och jag tror nog att det blir så snart :) jag måste bara hitta ett nytt jobb först haha! Disneykväll låter som något helt i min stil! ;) det måste vi göra. ska du med ut imorgon hjärtat? puss love!

2008-09-04 @ 11:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback