Helgen planerad!

Yes, denna helg är ganska fullbokad.
På fredag ska jag till Orr & Stuffe och få håret fixat och infomation om hur allt ska gå till på lördag.
Lördagen blir det väl massa förberedelser inför visningen på kvällen.
Jag ska vara med på Rock the town visningen.
Där WeSC, Anne Perden och Orr & Stuffe ska visa sina kollektioner och hårskills ;-)
Jag ska vara i det vita laget och har inte en aning om vad för karaktär jag ska vara.
Får reda på det på fredag. Det enda jag vet nu är att jag ska bli blond typ.
Men jag tror det kommer bi grymt med ös och massa skoj!
Spännande!
Har redan hört att några bekanta kommer att delta oxå.
Vi ska ha så kul tjejer!



Så Harrys på lördag.
Be there or be square!

Kommentarer
Postat av: Miah

Häftiga bilder, man bli ju nästan rädd :-P

Kan du inte färga håret själv då Karro??!



kramar

2009-04-26 @ 17:59:25
URL: http://miahsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback