Rock the Town!

Helgen har varit underbar, kaotisk med några tårar.
Fredagen började kl 9 på Orr & Stuffe.
Vi fick info och sedan började färgningen av massa hår.
Som ni kanske vet så var jag brunhårig innan och skulle bli så blond som man kunde bli.
Efter två blekningar och en toning så var mitt hår som tuggummi och svinto.
Jag fick tyvärr klippa av en bit pga att topparna inte gick att borsta eller fixa till.
När jag kom hem så blev jag rädd för att mitt hår skulle ramla av att jag började gråta.
Jag trivs inte alls bra i min hårfärg just nu och känner att jag måste försöka fixa till det här.
Men vad gör man inte för konsten.
Några kända ansikten va oxå med så som Cissi, Amanda, Cecilia. Härligt att ni tjejer va med.
Jag tycker vi hade skit kul =)
Lördagen var fylld med smink och hårfixning mot det extrema =)
Showen och förberedelseran va GALET kul och helt fantastisk!
Får jag tillfälle att vara med igen tvekar jag inte ett ögonblick!
Kvällen avslutades på Etage där många blickar föll på mina långa, stora ögonfransar haha!
Och jaa Lina jag vet att jag inte passar i blond! Haha!
Men det ska ordnas upp eftersom jag inte riktigt trivs i denna hårfärg.
Men vem vill skänka ca 1500kr till en olycklig, fattig, försökande modell för att kunna färga mitt hår till det bättre?

Lite bilder från gårdagen


Jag som brudtärna


Härliga Cecilia/Wysteriia va där och gjorde alla vackra =)

Lite klickbara bilder från lördagen

  
 
  
  
 
 

Bilder lånade av Ryan Garrison


Tack för en underbar helg allihopa!

Kommentarer
Postat av: M

oj jisses jag ska nog köra slingor i omgångar antar jag men e det verkligen så illa?

2009-04-26 @ 19:10:54
URL: http://milenamutavcic.blogg.se/
Postat av: mister x

vi tycker att du är gullig puss

2009-04-27 @ 10:05:16
Postat av: n

vi tycker att du är gullig puss

2009-04-27 @ 10:05:56
Postat av: Lina

Hon är inte gullig hon är bäst!

2009-04-27 @ 11:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback