Hair, Hair, Hair!

Jag har funderat och tittat på lite bilder på de hårfärger jag haft på senaste tiden
och tänkte höra vad ni anser att jag passar bäst i?



Blond


Blond med kontrast slinga


Mörkt underhår (gillar kontrasten som gör att tex ögon kommer fram)


Brunt


Mörkbrunt

Så vad anser ni att jag passar bäst i?
Ja jag vet tjat om hår men håret gör väldigt mycket ;)

Jag har även funderat på om jag skulle passa i lugg.


Vet dock inte om jag vågar klippa för tänk om det ser förjävligt ut ;)
Har även funderat på extensions =)

Vad säger ni då?
Kom igen nu, kommentera ! =)


Kommentarer
Postat av: britt tycker

det var jättefint med mörkt under och det var det tredje kortet puss

2009-08-28 @ 10:21:13
Postat av: Martina

Jag tycker helt klart att du passar bäst i dom två sista bruna nyanserna! :) Klipp lugg!! Gör den ganska lång till att börja med och skulle du inte gilla den så är det ju bara att du har den som snelugg i stället. Det är så himla snyggt med lugg på hösten, speciellt om man har mörkbrunt hår!:) Det är iaf vad jag tycker :)

2009-08-28 @ 11:21:42
URL: http://luhtanen.blogg.se/
Postat av: Fredda :)

Du ska helt klart skaffa samma färg som du hade på bild nr2 ! ;)

2009-08-30 @ 18:20:57
Postat av: eagel of eagel

du skulle nog passa i alla färger och både långt och kort . du har väldigt vackra ögon så du passar nog i allt verkar vara en nära person me benen på jorden . hoppas du fortsätter med din blogg har läst den nu länge och du är rätt rolig ibland på några av dina bloggar . MVH// Jeton loco

2013-09-05 @ 14:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback