Sommarsjuk?

Jag har nog aldrig varit sommarsjuk någon gång. Men det blev väl första nu =P
Har haft feber, hosta, kli i ögonen, snuva.
Usch inte kul det här. Men nu har jag bara lite snuva och hosta kvar.
Mitt bästa knep på att blir frisk är att hålla sig positiv och tänka sig frisk.
Jaja! Nog om det.
Idag har jag tvättat upp lite smått av kläderna som välanvänds :)
Sen blir det ner på stan för att inhandla lite alkoläsk till kvällen.
Inte för jag har en aning om vart jag ska ta vägen men jag är sugen på att kolla när Maskinen uppträder på Etage.
Så alla som ska dit kan ju faktiskt höra av sig tycker jag ;)
Ska väl handla lite matvaror idag med. Kanske till och med kika på lite kläder på stan.
Fy på mig!
Suktar återigen efter ett par underbara skor.
Jag ägde dom för ett tag sen men fick lämna tillbaka dom för att jag trodde som skulle skava sänder mina hälar.
Men jag testa dom igen och kände att det skulle dom faktiskt inte göra.
Dumma Karro!

Igår va jag på nykter kräftskiva hos Sofie. Har ni hört på maken!? Nykter! haha!
Men det va nog den trevligaste kräftskivan jag varit på ! =)
Riktigt kul att få göra något sånt igen. Har nog inte varit på kräftskiva på 4 år!
Malin kom från Sthlm oxå för att joina oss! Trevligt att se dig igen vännen !







Tack för en mysig torsdagskväll! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback