Uppdatering av de senaste veckorna!

Dags för en uppdatering igen då ;)
Tänkte väl att jag kör på med lite bilder från olika evenemang som har varit under några veckor.


Jag har hunnit med att varit på personalmiddag med Gina Tricot.
Riktigt trevlig kväll! Efter det blev det cruising och en krogvända :)


Har varit på Classic Car Week cruisingen i Rättvik.


Kikat på Hoffmaestro på Rådhusgården

Samt haft en underbar tjejkväll med hela gänget på Rådis.

Min och Magdas cykeltur frambringade massor med skratt =)
Jag tror jag svalde minst två flugor, krockade med en humla eller något, och fick en minifluga i ögat under denna cykeltur.


Brudarna!


Mera brudar =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback