Då var i.d foundation på väg hem till mitt brevinkast!

Fy fan va grymt!
Hela dagen har jag haft tok ont i ryggen och knappt kunnat röra mig.
Så kikar jag in på min blogg och ser att det finns en kommentar där.
Då var det Millah som hade skrivit att det fanns en liten överraskning i hennes blogg.
Jag gick in och kika och jag var vinnare av i.d mineral foundation!! :D

Hur underbart va inte det då?! :D

Tack Millah för att jag blev din vinnare!


Klicka på bilden för att komma till hennes blogg.
Hon har massa roliga tävlingar så gå in och tävla lite nu! :D


Denna vann jag och nu kommer jag sitta innanför dörren och vänta tills den kommer ;) hihi!


Kommentarer
Postat av: Madde

men åhhh, AVIIIS jag blir då!!! men grattis iaf :D

2009-12-09 @ 01:16:44
URL: http://topnotchmaddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback