Uppesittarkväll!

Mitt internet har krånglat rätt mycket dom sista dagarna så jag har inte kunnat uppdatera här.
Tack för alla roliga och bra förslag på vad jag kan vara på kändisfesten.
Ni får gärna ge mer förslag ;)

Just nu sitter jag här och kikar på min fina gran och längtar till julafton ;)


Jaa bilden är lite sne men äh! ;)


Min fina adventsstake

Jag va även på stan lite idag och kikade på nyårsblåsa och hittade även en snygg hoodtröja jag fastna för :D


Over and out! Riktigt snygg :D


Blåsa nummer 1


Blåsa(?) nummer 2
Den är rätt enkel men den va ruskigt skön och jag trivdes som fan i den, vet inte varför men ;) Haha!


Miint tycker min gran är jätterolig ;) hihi!


Vad gör ni en uppesittarkväll dom denna?


Kommentarer
Postat av: fia

blåsa nr ett tyckte jag :)

2009-12-25 @ 11:10:22
URL: http://madebykissekattens.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tycker inte blåsa nr 1. Du såg för tjock ut i den.

2009-12-26 @ 20:07:44
Postat av: Karolina

Okej trevligt vem tycker det?

2009-12-26 @ 21:49:35
URL: http://karolinass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback