Fotosession!

Idag har jag varit på min fotosession hela dagen.
Therse kom hem till mig och sminkade på morgon.
Kl 15 var Tony och jag på plats i fängelset och riggade upp och valde första outfiten.
Kallt som jag vet inte vad där nere och jag hade i stort sett shorts och linne.
Vi höll på till ungefär 17.30 ca.
Vi plockade ihop och åkte hem. Therese va jätteschysst och skjutsade hem mig.
Tror verkligen dom här bilderna kommer bli grymma =)
Längtar bara efter att dom ska komma nu.

Sitter här och fryser och tänker på hur kul det skulle varit att följt med in på Etage med brudarna igår.
Känner mig lite taskig som bara stack sådär. Hoppas vi tar igen det sen babes =)
Funderar även på en färgning av håret snart oxå. Saknar verkligen mitt tvåfägade hår.
Det kanske inte är världens trendigaste men jag saknar det ändå.
Aah juste! Jag fick en reseväska, som har 4 hjul och är jättelätt. Så nu blire resa av snart tycker jag. Nån som ska med?
Sen fick jag en rosa ipod nano av Markus och hans familj.



Nu blire slappa och bara göra ingenting. Värma mig lite oxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback