Raindrops!

Åh! Galet!
Jag har hittar en ny skit bra låt. Känner hur man blir lite party sugen när jag lyssnar på denna.


SASH! Feat. Stunt - Raindrops


För övrigt så går jag är och jätteglad över att kontakten med dom bästa tjejerna har tagits upp.
Ganska mycket oxå. Fika varje dag på stan nästan.
Helt underbart är det. Så ser ni ett gäng på Cafe Pralin som sitter och skrattar och ser allmänt roliga ut så är det vi. Haha!
Det är så skönt att sitta där och dricka te (gratis påfyllning) och bara känna att man finns.
Sitter jag innanför dessa väggar mer än nån timme utan något att göra så får jag damp.
Är så trött på att gå hemma för övrigt.
Vill ha ett jobb, vill bo i centrum, vill ha råd att börja dansa, börja pilbågsskytte, spontanresa till sthlm eller utlandet.
Finns det nå stipendie för deprimerade ungdomar som behöver en resa utomlands? haha!
Ge mig ett jobb. Jag vet iaf att jag ska lämna lite cvn imorgon tänkte jag.


Helgen består typ av ingenting. Inget planerat över huvudtaget.
Alla hjärtans på lördag oxå. Jahapp!


Vad ska ni göra på Alla hjärtans?

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åhh ritkigt bra låt alltså! EN riktig Sofie och Karro låt, den tycker vi om :)

Jag tycker också att det är jättekul att kontakten tagits upp.

Imorn ses vi och då äre klädjakt.

Puss

2009-02-13 @ 03:38:31
URL: http://superslurp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback