A Diva is a female version of a Hustler..

Känner för lite "girl power" som kryddtjejerna i Spice Girls sa.
Varför känns det som jag får små rebelliska ryck inombords och vill göra precis som jag vill eller tvärtemot vad alla säger?
Ibland hänger jag inte med i hur mitt undermedvetna fungerar ibland.
Typ som att klippa av sig håret som Rihanna gjorde dagen innan hennes skivomslagsplåtning.
Var det bara för att jävlas med producenterna?
Eller fick hon ett ryck oxå?
Är det ett sätt att markera att man är självständig? Är det för uppmärksamheten?
Eller helt enkelt att hon ville ha en ny frisyr ? =P






Jag kan lätt säga att Rihanna är så mycket snyggare i kort hår.
Man kanske ska få ett ryck och göra nått tvärtemot ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback